Julkort

Fick hem den stora julkortspåsen från Posten för några dagar sedan. Vanligtvis brukar den hamna i sopkorgen direkt, men i år ska jag skicka julkort så det står härliga till! För nu har jag kids och då ska man ju det.

Den här typen av julkort är visserligen frestande men jag håller mig till svart och naket som jag brukar.

Nedan är bilden som kommer att pryda årets julkort från familjen Syrén/Hansson.

Jag trycker upp korten hos Crimson. De har färdiga julmallar men jag föredrar att designa själv under tryckta kort och kalendrar – vikta kort – bigning i mitten. Kan bli riktigt fint och kostar inte skjortan.

0 Responses to “Julkort”



  1. Kommentera

Kommentera

