Arbrå

Nytt år. Nya utmaningar.

Jag har flera bokprojekt som jag vill förverkliga under 2010. Ett av dem är en reportagebok om hemorten Arbrå som jag gör tillsammans med två barndomskamrater. Vi har kommit några reportage på vägen och det senaste jag gjorde handlar om biografen Sagateatern.

Jag kommer inte publicera hela reportaget här på bloggen men nedan är ett litet smakprov på detaljer jag gillar.

4 Responses to “Arbrå”


  1. 1 Johannes Persson 08 januari 2010 kl. 5:15 f m

    Jag har en hemlig koppling till Arbrå (eller var det Orbaden?) men jag har aldrig varit där. Nyfiken?

  2. 3 Johannes Persson 08 januari 2010 kl. 6:26 f m

    Hehehe. Under dagen. Men håll inte andan…

  3. 4 Lena 11 januari 2010 kl. 9:24 e m

    Va kul, jag ser med spänning fram emot en sådan bok! Kan vara bra att ta till när hemlängtan sätter in.


Kommentera

