Lite Alan & John

Mina söner har haft magsjuka till och från sedan i helgen. Vi har med andra ord varit isolerade och rätt uttråkade här hemma. Då åker kameran fram.

Några bilder ur två bröders enkla vardag:

5 Responses to “Lite Alan & John”


  1. 1 Asa Böhm 25 februari 2010 kl. 11:46 f m

    Hej Johanna!

    Som vanligt vackra bilder, tagna med sa mycken kärlek. Ja, det där med magsjuka. Det är väl alltid sa att när barn börjar i Kindergarten eller dagis, eller vad det nu kallas för, sa blir de utsatta för smitta. Och blir daliga lite da och da. Wolfgang (min man) har sällan haft nagon förkylning sedan han blev pensionerad och inte längre i daglig kontakt med skolbarn. Han är numera kemipate i var Kindergarten och experimenterar en gang i veckan med barnen där. Dock utan att bli smittad, eller ocksa är det ovanligt friska barn där. De är ocksa mycket ute i friska luften, vilket jag tror är A och O. Min egen Calle fick sin första förkylning, da han var 3. Var ej i Kindergarten utan hade en dagmamma.

    Det var mina tankar om detta.
    Kram Asa

  2. 2 Linda 03 mars 2010 kl. 12:27 e m

    Hej Johanna!

    Så stora pojkarna blivit. Så fina och SÅ LIKA SIN MAMMA! Det är tomt utan din Tvillingblogg, men så är livet. Bloggar kommer och går 😉 min består.

    Magsjuka är ju verkligen INTE kul. Mina tips är väl ungefär: frisk luft, risvälling och ingen stekt eller kryddad mat…sen är det ju det med vädra, handhygien, byta handdukar och sånt…men det vet du ju redan.

    Kram från en tvillingmamma till en annan!

  3. 4 Nettan 04 mars 2010 kl. 10:28 e m

    Hej Johanna, länge sedan sist..
    Trist med magsjuka, men så kul att få en glimt av dina sötnosar igen!

    Har nu äntligen fått ändan ur och börjat blogga lite jag också. Vet inte om du kommer ihåg att jag skrev att jag var sugen men inte riktigt visste om jag vågade. Nu har jag vågat.

    Varmt välkommen att kika in om du vill!

    Nettan


Kommentera

