Största inspirationskällan

När jag för ett par år sedan fick beskedet att jag väntade barn var jag världens lyckligaste. Och världens räddaste.

Jag trodde någonstans att mammarollen skulle hota min roll som fotograf och att kreativiteten skulle avta. Det pratas så mycket om att egentid inte existerar under småbarnsåren, men sedan jag fick mina söner har jag känt mig mer kreativ än någonsin. Jag får ständigt nya idéer och hinner faktiskt förverkliga dem. Visst, tiden växer inte på träd längre och det gäller att planera dagarna noga, men det går verkligen. Och eftersom fotografi bara är näst viktigast i mitt liv nu är jag inte lika rädd för att misslyckas. Det gör att jag vågar satsa mer och gör mig till en mycket lyckligare fotograf. Och människa.

Tack för det , Alan och John, mitt hjärtas stjärngossar och största inspirationskälla.

Alan:

John:

0 Responses to “Största inspirationskällan”



  1. Kommentera

Kommentera

