Edvin och Alvar

2 Responses to “Edvin och Alvar”


  1. 1 Emma 18 september 2010 kl. 2:07 e m

    Jättefina bilder! Kan du inte skriva vilka inställningar du använder? mvh Emma

    • 2 johannasyren 18 september 2010 kl. 3:21 e m

      Hej Emma och tack! Längesen, hoppas allt är fint med dig.
      Just här använde jag min systemkamera Canon EOS 5D med objektiv 24-70/2.8. 400 ISO och AV-inställning, många av bilderna i serien (finns många fler) är tagna med bländare 2.8 eller 3.5. Och jag försöker undvika starkt solljus när jag fotograferar.
      Men jag går ärligt talat mer på känsla än teknik. För mig är de snabba ögonblicken det viktiga. Men teknik är alltid bra att ha i grunden så klart.


Kommentera

