Hört på stan

”Alltså de stora och pampiga bilderna på kändisar var ju skitbra. Men sen kommer det några amatörmässiga bilder mitt i allting, på hennes morsa och sånt. Jag fattade ingenting!”

Antingen gillar man Annie Leibovitz utställning eller så gör man det inte. Du som inte sett A Photogapher´s Life 1990-2005 på Fotografiska har fortfarande chansen. På söndag tas bilderna ner så skynda skynda.

Vad jag tycker om utställningen? Fullkomligt älskar den.

3 Responses to “Hört på stan”


  1. 1 Anna Z 14 september 2010 kl. 6:01 e m

    Jag var och såg den och dom andra utställningarna för ett par veckor sen och jag tyckte det var skitbra! ALLTING!!

    Kram!

  2. 2 Niklas Johansson 15 september 2010 kl. 7:34 f m

    Håller med att alla bilder är bra
    men dom ” amatörmässiga bilderna” är sååå bra
    kunde inte sluta att titta på dom…


Kommentera

