Värme

Vi är Arbrå har mottagits med stor värme och det gör oss så glada. Här är några av alla kommentarer som droppat in via email, sms och Facebook de senaste dagarna:

”En helt otroligt vacker och bra bok.”

”Vilken underbart fin bok ni har gjort! Jag blir alldeles rörd när jag
läser och ser alla fina bilder, och ändå är jag inte ens en äkta
Arbråbo.”

”Grattis till en superfin bok och ett mysigt boksläpp!”

”Jättebra utfört jobb. Tack!”

”Tack för en fin bok, och för en mysig stund på fikat. God Jul till er
alla!”

”Vad fin och bra boken var! Jag blir så stolt över att bo i en sådan fin
HÅLA♥. Jag älskar denna HÅLA och är så glad att vi vågade flytta hit
för sju år sen :D”

”En super fin bok ♥ Det här har ni gjort bra…”

”Jag tycker att Johanna Syren, Annica Mårtensson och Hanna Gradin ska
vara mycket stolta över sig själva i dag, en fantastiskt fin bok ni har
gjort.”

”Men gud vilken fin bok. Vad roligt. Man blir så glad när man läser den.
Det finns hopp hänne å! Kram och tack.”

”Jätte vackra bilder… och vacker sång och gitarrspel av Anna-Sara
Dahrén… ♥ Vilken röst ♥”

”Bra jobbat. Fint resultat!”

”Jag längtar hem.”

 

0 Responses to “Värme”



  1. Kommentera

Kommentera

