Långledigt

Idag jobbade jag min sista dag som bildredaktör på Expressen. Åren på en kvällstidning har varit spännande och lärorika men nu ska jag följa en gammal dröm. I januari börjar jag frilansa på heltid, bland annat som fotolärare på Fotografiska i Stockholm och på Kulturhuset i Bollnäs.

Men först tar jag långledigt och myser i Hälsingland. Jag kanske tittar in här lite då och då men annars hörs vi i början av 2011 igen.

God jul och gott nytt!

0 Responses to “Långledigt”



  1. Kommentera

Kommentera

