Första dagen i mitt nya liv

Dagens statusuppdatering på Facebook:

Den här morgonen hade jag dubbelt så mycket tid att kramas med mina barn, dagislämningen var lugn och fin och så en långpromenad på det. Kanske kommer jag hinna laga mat idag också? På mitt halvkassa vis men ändå. Frilanslivet har med andra ord börjat bra! Kanske fattigare men bra. Nu bildbehandling och planering följt av ett möte på Fotografiska. Skål!


2 Responses to “Första dagen i mitt nya liv”


  1. 1 Regina 03 januari 2011 kl. 10:25 e m

    Fy fan vad härligt!! :-)Kram


Kommentera

