Onsdag

Igår fick jag se resultatet av en reklamkampanj jag har fotat. Lovar att visa er om några veckor när den ska upp på stan. Det var mitt första reklamjobb och det var kul som tusan.

Som pressfotograf ska man helst klara av uppdragen på en stressig kvart men här fick jag en hel dag. Och tid för lunch! Plus en stylist och retuschör, helt nya erfarenheter. Men inte mig emot.

I helgen väntar Bollnäs och en workshop för nybörjare på Kulturhuset. Ska bli kul att träffa deltagarna och att tillsammans prata om fotografins magiska värld.

0 Responses to “Onsdag”



  1. Kommentera

Kommentera

