Ny vecka

Klen uppdatering de sista dagarna, jag vet.

Jag jobbar som tusan med  förberedelser av diverse kurser på Fotografiska och Kulturhuset samt för ett par olika företag. Och kanske ska jag jobba med fotografi för skolelever under våren också, men jag vågar inte ropa hej riktigt än. En sak är säker: Jag har att göra och härligt är det! Återstår att se om det nya frilanslivet lämnar utrymme för de personliga projekten som planerat? Jo de ska nog hinnas med de också.

En annan sak jag äntligen har tagit tag i är är sortering av bilder och gjort ordentlig backup.  Jag har kopierat dussintals gamla skivor de senaste veckorna och hittade bland annat den här gatubilden från Miami 2008. Som tvillingmor känner jag igen mig litegrann…

Ha en fin vecka!

0 Responses to “Ny vecka”



  1. Kommentera

Kommentera

