Robban & Ellen

Ta bra bilder kan många fotografer göra. Men att komma riktigt nära, att förmedla känslor och verkligen gripa tag om betraktaren, det är det inte alla som fixar.

Robert Henriksson, ditt reportage om Ellen är starkare och ärligare än något jag sett på väldigt länge.

Här berättar Robban själv om arbetet och så här ser det ut i dagens DN.

1 Response to “Robban & Ellen”


  1. 1 Robban 17 februari 2011 kl. 1:46 e m

    Tack Johanna!!
    Det var väldigt rörande ord. Det är så kul att höra jag lyckats med detta reportage, inte för min skull alltså, utan för Ellen och historians skull.

    Jag är evigt tacksam familjen som lät mig komma in och få ta del av deras liv.

    Tack!


Kommentera

