Mod

Här är två bilder till som jag tog under workshopen med Mary Ellen Mark. Det var lite schizofrent att både assistera och delta i hennes workshop, men när en mästare ber om bilder kan man ju inte säga ”Nej, jag hinner inte”.  Det blev mest bilder hemma i lägenheten under sena kvällar och några osminkade självporträtt. Läskigt som tusan det där med självporträtt men jag bestämde mig för att vara modig helt enkelt. Och tänk jag lever fortfarande.

Jag tackar Mary Ellen Mark för lite mera edge, lite mera mod. Nu går livet vidare!

1 Response to “Mod”


  1. 1 Lisa S. Jonäng 07 juni 2011 kl. 7:26 e m

    Finns det nåt vackrare än sovande barn? Total harmoni!


Kommentera

