Goda grannar

Usel uppdatering den här sommaren, jag vet det. Men jag har slutat med måsten.

Snart är hösten här och då händer det saker för Fotograf Johanna Syrén. Men mer om det senare.

En liten bild på mina nya grannar så länge.

5 Responses to “Goda grannar”


  1. 1 David 21 augusti 2011 kl. 10:35 f m

    Hej använder du en analog kamera? Jag var på jakt efter nya fotobloggar igår och tror att jag kanske har redan ställt frågan här men vilken sorts kamera använder du?

    • 2 johannasyren 21 augusti 2011 kl. 2:50 e m

      Hej David! Jag har ett par analoga kameror som jag tänkt börja experimentera med men den här sommaren har det inte funnits tid bland husflytt, småbarn och heltisjobb. Men det är på gång, så följ mig gärna! Än så länge använder jag mest min Canon EOS 5D Mark II och så pinnhålskameran ibland.

  2. 3 David 21 augusti 2011 kl. 6:56 e m

    Hej Johanna! Tack för svaret! Du har en fin blogg. Jag skulle bli glad om jag kunde hitta flera bloggare som kör analogt men det gåt inte. Jag kanske måste starta en blogg själv haha.

  3. 4 Regina 22 augusti 2011 kl. 12:54 e m

    Ska du äta dom 😉


Kommentera

