Vad som händer

Hej! Dags för en ordentlig uppdatering nu.

Det har varit en rolig men stressig sommar utan semester. Nu är hösten här och allt har lugnat ner sig lite. Jag ser verkligen fram emot att blogga regelbundet igen. Det finns ju så mycket därute att skriva om! Innovativa fotografer, spännande utställningar och all annan inspiration.

Jag fortsätter att jobba som lärare på Fotografiska två dagar i veckan framöver. Övrig arbetstid kommer jag lägga på min nya porträttstudio i Freluga utanför Bollnäs. Där har jag mitt kontor nu och i nuläget pysslar jag med en utställning om Glada Hudikteatern till Hälsinglands Museum. Jag sitter och gör tjusiga tavlor också, som ni snart kan se mera av under fliken ”Fotokonst”.

Lite finlir återstår med projektledningen av boken ”The Mary Ellen Mark Workshop” också men snart är den klar. Ett stort namn formger den och den blir fin som snus.

What else? Jo, min intervjuserie ”12 frågor” fortsätter under hösten så klart, hela arkivet finns under fliken med samma namn. Tidigare fotografer som medverkat är bland andra Mary Ellen Mark, Anna Clarén och JH Engström.

Hemsidan är lite uppfräschad också har nån kanske märkt. Jag tackar bästa Torkel Bohjort för nya loggan.

Med det önskar jag er en härlig tisdag och lovar att vi hörs snart igen.

 

0 Responses to “Vad som händer”



  1. Kommentera

Kommentera

