En torsdag

Idag: Blivit berörd av Tina Enghoffs utställning ”Seven Years” på Kulturhuset (främst intervjuerna) stillat mina cravings på Lakritsroten, blivit inspirerad av en vän, bedömt några hundra bilder i Metro Photo Challenge och haft kvällskurs på Fotografiska.

Imorgon: Frukost på Fotografiska, kolla Nick Brandts magiska bilder, ha kurs och tuffa hem till familjen.

I helgen leder jag en fotokurs på Studiefrämjandet i Bollnäs. Bra liv!

2 Responses to “En torsdag”


  1. 1 Regina 07 oktober 2011 kl. 2:43 f m

    Oooh my god, här sitter jag och är jättesugen på lakrits och så finns det en hel lakritsaffär i huvudstaden, synd bara att jag befinner mig i fel världsdel 😉 vet inte riktigt om de fattat lakrits här än?
    Tur att du fick stilla dina cravings i alla fall 🙂 framförallt om det är gravidcravings :)? Mina cravings kan jag tyvärr inte skylla på något ;).

  2. 2 johannasyren 07 oktober 2011 kl. 1:38 e m

    Haha, japp det stämmer. Due in March… Hur lever livet för er därborta? Skaffade du nån blogg? Vill veta!


Kommentera

