Elvis för sista gången

Jag har följt Glada Hudikteatern sedan de satte upp sin musikal ”Elvis” på Cirkus i Stockholm 2007. Jag har tagit otroligt många bilder under åren som bland annat synts i utställningar och publicerats i boken ”Shaken! [Not Störd]”, skriven av Petter Karlsson.

Men viktigast av allt: Jag har fått en bunt nya vänner och hundratals varma kramar under de här åren. Arbetet med teatern har utvecklat mig och gjort mig till en bättre fotograf och människa.

För en vecka sedan fotograferade jag bakom föreställningen ”Elvis” för allra sista gången. Här finns ett bildspel med mina favoritbilder från kvällen.

Läs det här också.

0 Responses to “Elvis för sista gången”



  1. Kommentera

Kommentera

