Intensivkurser i foto

Jag kursar på Fotografiska till och med februari, sedan tar jag föräldraledigt ett tag. Men två intensiva helgkurser i Gävle ska hinnas med också, en för nybörjare och en fortsättningskurs. Hoppas vi ses.

2 Responses to “Intensivkurser i foto”


  1. 1 Ulla Lindström 21 december 2011 kl. 6:31 e m

    Jag har fått köpa en begagnad Leika och vill lära mig använda den. Kommer du att leda någon nybörjarkurs i Bollnäs under våren 2012?

    • 2 johannasyren 23 december 2011 kl. 3:06 e m

      Hej Ulla, jag har ett par kurser i Gävle i jan/feb men ingen ny i Bollnäs förren till sommaren eller hösten eftersom jag ska vara föräldraledig. Men håll utkik på studiefrämjandets hemsida. God jul!


Kommentera

