Nytt projekt

I slutet av förra året satte jag tänderna i ett nytt projekt och det är så himla, himla kul. Jag känner mig inspirerad till tusen! Jag använder dessutom tre olika kameror den här gången, för att variera mig och eftersom jag inte riktigt bestämt mig för vilken teknik jag ska använda än.

Jag berättar mer om projektet senare men här är en bild så länge. Den kommer förmodligen inte användas i boken eftersom den skiljer sig mycket från den tänkta formen, men den är ändå en favorit.

Ha en fin helg så hörs vi snart igen.

4 Responses to “Nytt projekt”


  1. 1 Jens L´Estrade (@jenslestrade) 27 januari 2012 kl. 12:28 e m

    Härligt med projekt! Ska bli roligt att se vad du arbetar med :).

  2. 3 Annika Göransson 28 januari 2012 kl. 8:26 f m

    Härlig bild på mina morbröder. Man är lite nyfiken vad det är för projekt som du håller på med. Se fram emot att följa arbetets gång och sedan slut resultatet.

    • 4 johannasyren 29 januari 2012 kl. 9:19 f m

      Tack Annika, jag har drömt om att fotografera dem så länge. Tyvärr kunde vi inte gå utomhus eftersom det var lite för kallt för Gunnar just den här dagen men vi tog bilden lite snabbt i köket och testar att gå ut igen när vintern dragit förbi.


Kommentera

