Vad är egentligen normalt?

”Är du normal? Hur vet du det? Vad är egentligen normalt? Det finns lika många sätt att vara som det finns människor på jorden. Och alla vill bli sedda. På det viset är vi lika och unika. På samma gång!”

Den invigdes i början av december och nu har jag äntligen tagit mig till Hudiksvall för att kolla in mina bilder på utställningen Lika och unika.

Utställningen riktar sig till mellanstadieelever, är producerad av Filippa Karlsson och kan ses på Hälsinglands museum till och med hösten 2012.

Jag har arbetat med Glada Hudikteatern sedan 2007 och jag är glad att mina bilder visas i ett sånt här sammanhang där värdegrunder diskuteras.

0 Responses to “Vad är egentligen normalt?”



  1. Kommentera

Kommentera

