Stängt för bebis

Nu smygstartar jag livet som trebarnsmamma. Jag vet att det går utmärkt att frilansa och blogga med bebis men jag tänker testa att vara helt ledig för en gångs skull. Det var liksom inte igår.

Jag gissar att jag är med i matchen igen i maj eller juni och då öppnar även min nostalgiloppis med utvalda 50-talsprylar.

Min prislista för sommarens porträtt- och bröllopsfotograferingar finns här och jag nås som vanligt på info@johannasyren.com.

Ha en underbar vår!

3 Responses to “Stängt för bebis”


  1. 1 Regina 20 mars 2012 kl. 12:30 f m

    Har bebis anlänt?!

  2. 3 Regina 25 mars 2012 kl. 4:45 e m

    Haha jag vet, varje dag känns lika lång som en vecka! Och fast att varje dag som går borde innebära en dag närmare dd så känns det bara mer och mer som den dagen aldrig kommer komma….men det gör den ju 🙂 Lycka till/Kram


Kommentera

