Bloggar lite igen

Den 26 mars klockan 07.50 kom hon till oss och jag är nu en stolt mamma till tre barn under fyra år.

Välkommen Dagny.

Jag hade tänkt vara helt ledig den här första tiden men mitt jobb är för roligt. Jag har alltså några nya bilder att visa er.

Så fort jag hinner.

1 Response to “Bloggar lite igen”


  1. 1 MissMummy 17 juni 2012 kl. 8:39 e m

    Stort grattis till lilla Dagny! Jag följde dig på Tvillingbloggen och tittar in med ojämna mellanrum. Kram från Britta/MissMummy


Kommentera

